بلاگ

گفتار درمانی در منزل
25
اردیبهشت
گفتار درمانی در منزل
گفتار درمانی در منزل کمک می کند تا بیماران با اختلالات گفتاری، امکان درمان را در محیط آشنا و راحت تر انجام دهند. این امکان باعث بهبود ارتباط و کیفیت زندگی آن ها شده و مزایایی همچون راحتی بیمار، صرفه جویی در زمان و هزینه و انعطاف پذیری در زمان بندی جلسات را به همراه دارد. همچنین اگر بیماری که نیاز به گفتار در مانی دارد اگر دارای شرایط خاصی است یا خانواده به دنبال رفاه بیشتر بیمار و خود هستند، خدمات گفتار درمانی در منزل کلینیک رویش برای این افراد توصیه می شود.
ادامه مطلب
آیا اوتیسم درمان قطعی دارد؟
31
فروردین
آیا اوتیسم درمان قطعی دارد؟
در این مقاله از کلینیک رویش، ضمن بررسی اینکه آیا اوتیسم درمان قطعی دارد یا خیر، به معرفی و تحلیل جامعی از رویکردهای درمانی موجود و نوین خواهیم پرداخت و نقش حیاتی خانواده‌ها در فرایند درمان را بررسی خواهیم کرد. یکی از اختلالات طیف رفتاری که می تواند تاثیرات زیادی را بر زندگی اشخاص و همچنین خانواده های آن ها بگذارد اختلال اوئتیسم می باشد که می توان با علائم و روش های گفته شده در این مطلب، قدم های مثبت و تاثیر گذاری بر کیفیت زندگی این افراد گذاشت.
ادامه مطلب
آیا کودکان اوتیسم حرف می زنند؟
8
اردیبهشت
آیا کودکان اوتیسم حرف می زنند؟
آیا کودکان اوتیسم حرف می زنند؟ در این مقاله از کلینیک رویش، به بررسی پاسخ این سوال خواهیم پرداخت؟ برخی از کودکان مبتلا به اوتیسم قادر به صحبت کردن هستند، اما توانایی های ارتباطی در میان کودکان مبتلا به اوتیسم بسیار متفاوت است. برخی ممکن است به طور کامل و روان صحبت کنند در حالی که دیگران ممکن است کلمات محدودی داشته باشند یا اصلاً نتوانند به زبان آورند. در ادامه مقاله، دلیل این تفاوت ها را خواهیم گفت.
ادامه مطلب
دکتر لکنت زبان کودکان در ارومیه
10
اسفند
دکتر لکنت زبان کودکان در ارومیه
اگر به دنبال دکتر لکنت زبان کودکان در ارومیه هستید و می خواهید درمان لکنت کودک دلبند خود را به یک دکتر و تیم تخصصی که تجربه درمان ده ها کودک دارای لکنت را دارند، بسپارید، با ما همراه باشید. در این بخش با دکتر علی مناف دل ستان، گفتار درمانگر و پژوهشگر اختلالات رشدی و تکاملی از دانشگاه سیه نا ایتالیا آشنا خواهیم شد که خدمات درمان لکنت زبان و گفتار درمانی را به همراه تیم متخصص و کلینیک مجهز رویش، در ارومیه ارائه می دهند.
ادامه مطلب
بهترین دکتر اوتیسم در ارومیه
27
فروردین
بهترین دکتر اوتیسم در ارومیه
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدینی که فرزند اوتیستیک دارند، دسترسی به یک پزشک متخصص حرفه‌ای و مجرب است. کسانی که علائم اولیه اوتیسم را در کودکان خود مشاهده می‌کنند، معمولا در اولین قدم به دنبال پیدا کردن بهترین متخصص می‌گردند. در این مقاله می‌خواهیم درباره بهترین دکتر اوتیسم در ارومیه صحبت کنیم.
ادامه مطلب
آیا اسید فولیک باعث بیش فعالی نوزاد می شود
9
اردیبهشت
آیا اسید فولیک باعث بیش فعالی نوزاد میشود؟ + بررسی تاثیر آن بر اوتیسم
سوالی که ذهن بسیاری از مادران باردار را به خود درگیر می‌کند، تاثیر مصرف مکمل اسید فولیک بر سلامت سیستم عصبی جنین در دوران بارداری و امکان کنترل بیماری اوتیسم است. در حقیقت اوتیسم نوعی اصطلاح گسترده است که پزشکان برای گروهی از اختلالات رشدی عصبی استفاده می‌کنند. کودکانی که به این اختلال مبتلا هستند، دچار مشکلات ارتباطی و تعامل اجتماعی می‌شوند.
ادامه مطلب
بهترین دکتر گفتار درمانی ارومیه
4
اردیبهشت
بهترین دکتر گفتار درمانی ارومیه
در این مقاله سعی کرده ایم بهترین بهترین دکتر گفتار درمانی ارومیه را به صورت یک لیست 10 تایی به شما معرفی کنیم. در این لیست، بهترین دکترها و متخصصین گفتار درمانی ارومیه همراه با اطلاعاتی همچون، شماره تلفن نوبت گیری، آیدی اینستاگرام، آدرس کلینیک و تصاویری از کلینیک آنها برای شما گردآوری شده اند.
ادامه مطلب
برای درمان لکنت زبان چه بخوریم؟
19
فروردین
برای درمان لکنت زبان چه بخوریم؟
رژیم غذایی سالم یکی از عوامل اساسی در حفظ سلامت گفتار است. بهتر است از غذاهایی که به تقویت مغز و سیستم عصبی کمک می‌کنند، مانند غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا-3، ویتامین B12 و آنتی‌اکسیدان‌ها، استفاده کرد. همچنین از مصرف زیاد غذاهای چرب، شیرین، شور و همچنین الکل که ممکن است به مغز و سیستم عصبی آسیب برسانند، بهتر است پرهیز کرد.
ادامه مطلب
کمبود کدام ویتامین باعث دیر حرف زدن کودک می شود
19
فروردین
کمبود کدام ویتامین باعث لکنت زبان می شود؟
لکنت زبان یکی از اختلالات گفتاری است که با ایجاد اختلالاتی در جریان طبیعی صحبت کردن همراه است. این مشکلات می‌تواند شامل تکرار صداها یا هجاهای طولانی باشد. اصولاً، درمان این اختلال از طریق گفتاردرمانی با متخصصین مربوطه صورت می‌گیرد که از تکنیک‌های خاصی برای بهبود وضعیت استفاده می‌کنند.
ادامه مطلب
گفتار درمانی در ارومیه
25
اردیبهشت
گفتار درمانی چیست؟
گفتار درمانی یکی از شاخه های توانبخشی است که به بهبود مشکلات مرتبط با گفتار و زبان می‌پردازد. این روش درمانی با استفاده از تکنیک‌های و اقدامات مثبت، به منظور بهبود وضعیت گفتار و زبان فرد انجام می‌شود. برخلاف تصور بسیاری از افراد، گفتار درمانی تنها محدود به کودکان نیست و در هر سنی می‌تواند نتیجه موثری داشته باشد.
ادامه مطلب